Pagina's

zaterdag 19 april 2014

What's on my face

Vandaag een Look Of The Day. Ik ging vandaag met mijn vader naar de toko om kruiden te halen. Verder nog even langs de Action. En heerlijk koffie drinken in het zonnetje.


Voor deze ooglook gebruikte ik het Baked Eyeshadow Palette van Action, waar gister een artikel van online is gekomen. Als basis gebruikte ik de I Love Stage Eyeshadowbase van Essence.
Mascara is een combi van Essence Lash Mania Reloaded, en Essence I Love Extreme Crazy Volume. 
Mijn wenkbrauwen heb ik bij gewerkt met de Eyebrow set van Catrice.
De foundation die ik de laatste tijd elke dag gebruik, en hier dus ook draag, is van Max Factor by Ellen Betrix. Ik kocht deze foundation in Duitsland. Ik weet niet zeker of deze ook in Nederland verkrijgbaar is. 
Om de foundation te setten gebruikte ik een poeder van Catrice. De All Matt Plus Shine Control Powder. De blush is van P2, en kocht ik ook in Duitsland.
Voor mijn lippen gebruikte ik een chubby stick van NYC. Waar ik binnenkort nog een review over wil schrijven.

De foto's in dit artikel maakte ik vanavond rond 8 uur. Terwijl ik al om een uur of 11 's ochtends mijn make up op deed. Ik heb alleen de lippen bijgewerkt. De rest niet.. 
De houdbaarheid van de oogschaduw en foundation is gewoon top!

Wat droeg jij vandaag op je gezicht??

Liefs Annechien

2 opmerkingen: