Pagina's

woensdag 23 april 2014

Review: W7 Prime Magic Eye Primer

Een paar weken geleden werd bij mij in de buurt een Big Bazaar geopend. Ik kon het niet laten om een kijkje te nemen. En natuurlijk ging ik rechtstreeks richting de make up schappen. Ik ging niet met lege handen naar huis. Ik nam onder andere een oogschaduwbasis van W7 mee. Benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan snel verder.

 De primer komt in een soortgelijke verpakking als lipgloss. W7 noemt het zelf Prime Magic Eye Primer. Een basis voor onder je oogschaduw. Deze basis moet ervoor zorgen dat kleuren mooier tot hun recht komen. En je ooglook langer en mooier blijft zitten. Ik betaalde voor deze primer € 1,29.
De applicator van dichtbij. Wat moet je hier verder over zeggen? Werkt gewoon prima.
De bedoeling is dus dat je een beetje van de primer op je ooglid aanbrengt. De substantie is vrij dun. Wat het makkelijk maakt om te verdelen. Eenmaal uitgesmeerd, zie je van de primer niks meer terug. Na deze handeling breng je je make up aan. En hopen op een langdurig resultaat.

Helaas doet deze primer dat bij mij niet. Ik heb de primer gebruikt, en na een paar uur begon de oogschaduw al op te hopen in de crease. Terwijl ik dit niet heb als ik de primer van Essence gebruik.

Voor € 1,29 was het het proberen waard. Helaas beland deze primer bij mij toch in het "nooit-gebruiken" laatje.

Gebruik jij een oogschaduwbasis?

Liefs Annechien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten