Pagina's

maandag 20 januari 2014

Max & More Moisturizing Lipgloss

Een tijd geleden was ik bij Action. Ik besloot om even te kijken bij de make-up. Ik kwam dit doosje tegen met twee liquid lip colors. Lipgloss en lipstick in één. Ik rekende dit doosje af voor € 0,79. Dat is nog eens budget! Maar is het ook wat?




Eenmaal thuis, bleek dat ik al zes van deze glossjes in mijn stash had (oeps). De twee kleuren die ik kocht zijn gelukkig anderen dan ik al had.
Je brengt deze moisturizing lipgloss aan met een standaard applicator. Die kennen we inmiddels allemaal wel denk ik. Om jullie de pigmentatie en kleuren te laten zien, maakte ik swatches van alle kleuren.
De pigmentatie vind ik super. Zeker als je bedenkt dat elk glossje maar 40 cent kost. Ook qua houdbaarheid ben ik niet ontevreden. Na een glas drinken zit de gloss nog prima op zijn plek (en gedeeltelijk op je glas, dat wel). Een maaltijd overleeft hij helaas niet. Maar er zijn maar weinig lipsticks of lipglossjes die dat bij mij wel volhouden.

De zes kleuren die ik al had gebruikte ik niet zo vaak. Na het maken van deze swatches ga ik dat zeker wel weer doen.

Ik ben zeer tevreden over de moisturizing liglosses van Max & More.

Per twee verpakt, te koop bij Action voor € 0,79.

Gebruiken jullie make-up van Action?

Liefs Annechien





Geen opmerkingen:

Een reactie posten