Pagina's

woensdag 22 januari 2014

L'oral Paris SkinPerfection








Ik zoek al jaren naar een fijne dagcrème. Ik heb al meerdere merken een kans gegeven. Maar steeds is het net niet wat ik zoek. Toen kwam L'oreal met een nieuwe lijn, SkinPerfection, aanbevolen voor dames rond 30 jaar. Mijn moeder gebruikt al jaren crème van L'oreal en is daar zeer tevreden over. Ik besloot L'oreal een kans te geven. Ik gebruik het serum en de dagcrème nu een aantal maanden en ben zeer tevreden.



Ik laat je eerst meer zien van het Corrigerend Serum.
Informatie op de achterkant. L'oreal belooft na 1 minuut een gladder en zijdezacht huidoppervlak. Na 1 week minder zichtbare poriën, en na 1 maand een getransformeerde huid. De teint is egaler en stralend.

Voor de liefhebber, de ingrediënten. Het serum bevat (vrij veel) alcohol denat. Een uitdrogend soort alcohol. Ik wrijf het serum altijd even tussen mijn vingers om de alcohol te laten verdampen. Op deze manier merk ik niks van het uitdrogende effect. Verder zijn de ingrediënten voor mij abracadabra. Ik wil me er nog wel in gaan verdiepen. In de toekomst...

Het serum komt in een vierkant glazen flesje, met pompflacon. Lekker hygiënisch. Ik hoop alleen wel dat ik alle product uit het flesje krijg. Vaak blijft met pompflacons nog een een hoop in het flesje zitten wat er gewoon niet uit wil. Mijn eerste flesje is bijna op, dus hier kom ik binnenkort achter.


 Qua substantie is het serum heel fijn. Voelt een beetje als gel, verdeelt makkelijk en trekt snel in. Wees wel zuinig. Eén pompje is voldoende voor je hele gezicht. Gebruik je teveel, dan trekt het serum niet goed in en blijft er een laagje op je huid liggen. Als je dan vervolgens je dagcrème aanbrengt krijg je rulletjes.

L'oreal Paris SkinPerfection Corrigerend Serum is verkrijgbaar bij de drogist voor € 16,99

En dan de Corrigerende Hydraterende Dagcrème.

Informatie op de achterkant. L'oreal belooft na 1 minuut een gehydrateerde en ongelooflijk zachte huid. Na 1 week geminimaliseerde poriën. En na 1 maand een ideaal geëgaliseerde huid en een verbetering van de huidkwaliteit.

Wederom voor de liefhebber de ingrediënten. Parfum helemaal als laatste op de lijst. Wat betekend dat er bijna geen parfum in zit. Top!

De crème komt in een glazen vierkant potje. Jammer dat dit geen pompflacon is. Blijft toch minder hygiënisch om steeds met je vingers crème eruit te halen. Je zou natuurlijk een spateltje kunnen gebruiken. Maar eerlijk, daar ben ik te lui voor.

Qua substantie is deze crème er fijn. Brengt prettig aan en trekt snel in. Mijn huid voelt na het aanbrengen heerlijk zacht aan. Komt ook omdat er nogal veel siliconen in deze crème zit. Mijn huid reageert hier gelukkig niet op. Mocht je siliconen vermijden dan kun je deze crème beter laten staan.

L'oreal Paris Corrigerende Hydraterende Dagcrème is verkrijgbaar bij de drogist voor € 14,99.

Zoals ik al schreef, ben ik zeer tevreden over het serum en de dagcrème. Ik heb al back-ups in huis gehaald. Wel jammer dat er geen SPF in de dagcrème zit. Ik gebruik daarom nog een derde product om mijn huid te beschermen tegen de invloeden van de zon. Wat betreft de beloofde resultaten op lange termijn; Ik merk inderdaad wel dat mijn poriën iets minder zichtbaar zijn. Een verbeterde huidkwaliteit en een egale teint? Eerlijk gezegd heb ik dit niet gemerkt. En ik gebruik het serum en crème al veel langer dan een maand. Ik had mijn verwachtingen hiervan ook niet te hoog in gesteld. Ik heb last van pigmentvlekjes, en rode wangen door rosacea en gesprongen adertjes. Om dat egaal te krijgen is meer geschut nodig.
Toch blijf ik SkinPerfection gebruiken omdat het gewoon fijne producten zijn. Mijn huid verergerd niet. En voelt na gebruik heerlijk aan.

Mocht je na het lezen van dit bericht ook aan de SkinPerfection willen. Dan heb je geluk. Deze week heeft Kruidvat een aanbieding. Maar liefst 50% korting op het hele assortiment van L'oreal. En dus ook de SkinPerfection lijn. Ik zou zeggen, sla je slag!

Veel liefs Annechien



1 opmerking: